söndag 20 juni 2010

Bok Boku Kenefde Bulurmus

BDP, PKK:s språkrör, ska skicka en grupp för besök i Sverige. Jag tycker att Viktoria och hennes gubbe borde få utökat skydd, för det är de vildaste terroristerna som är på ingång. Dessa är inte de som täcker för ansiktet och spelar in korta videoklipp med propaganda. Dessa är hederlösa kräk som propagerar för fred men öppet stödjer och brukar våld framför allmänheten. Detta våld, menar man är en ”demokratisk rättighet”, som många vänster vridna stackare köper runt om i EU.

Vilka ska då BDP hälsa på i Sverige? Säkert kommer dem hälsa på PKK:s föreningar och anläggningar, men de som bjudit in dessa stolpskott är Socialdemokraterna. Vad har man gemensamt ? Vi har ju sedan tidigare aktioner och uttalanden insett att båda dessa har ett vakuum i kunskap och diplomati i vardera parti. Men det som är gemensamt för dessa är ett nu mer tydligt turkhat.

Socialdemokraterna går i säng nu för tiden med allt som är destruktivt för inte bara Turkiet, men även Sverige (som jag trodde man representerade och jagade primärt egna folkets intressen). Jag lägger mig inte i allt för mycket politik, men ser jag öppet ett Svenskt politiskt parti som missgynnar Sveriges och dess folks intressen, då reagerar jag. Detta blir än mer känsligt för mig då detta parti samtidigt är på häxjakt på turkar och Turkiet.

Varför denna antipati mot BDP ? För det har visat sig att dessa är grundbulten i PKK:s stadsterror organisation KCK. Detta har kommit fram efter tre års utredning, som bla. Socialdemokratiska stolpskott gnällde över för ”politiska gripanden”, när det nu visar sig att man var aktivt deltagande i terrorism.

Vad tar man för beslut nu då ? Jo, man bjuder in dessa terrorister till Sverige för att ha möten med ”SVENSKA” politiker. Jag är kritisk till vems intressen man för, därför står svensk i citationstecken.

Hur går dessa terroristers logik? Man lutar ryggen mot väst, mot de som inte vill se Turkiet i ett EU medlemskap. Man snyftar för dessa med krokodil tårar, då man vet att dessa inte har nog med vett för att förstå sig på vad som egentligen händer. KCK organiserar ”protester” mot allt möjligt, o dessa ”protester” slutar ständigt i våldsamma upplopp där man angriper poliser och civil egendom i ”protest”. Där har man även civila som sköldar, oftast barn och man bötfäller de politiska profiler som inte står längst fram och kastar diverse bomber och stenar. Man har även den goda logiken att protestera mot TSK för "fred", när det i själva verket är PKK som ökar dåd mot posteringar och städer så fort politiska steg tas mot fred. Istället för att agera sköldar på slagfält, bör man nog dra till Kandil och kräva att bergsrevolutionärerna lägger ner sina vapen, om de ska ha fred. Att skjuta soldater och sen säga att staten inte önskar en fred är lika klokt som att hoppa fallskärm utan fallskärm. Dessutom, dessa som kräver rättigheter osv. Har nu tagit beslutet att rösta emot lagändringen, som ska ta bort den gamla junta lagstiftningen. Hur förklarar man detta ? Hur tar socialdemokraternas trädkramare ställning till det beslutet ? Idioti på allra högsta nivå, inget annat.





Sancak Beyi Emre

5 kommentarer:

Osman F sa...

Var är svensk-turkarna som kan bemöta dessa PKK:s svenska hantlangare som tar hit ett parti som öppet tar våld och terror i försvar?

Svar: Dom kan inte säga något för dom talar inte demokratins språk trots att dom lever i Sverige och samma rättigheter som dom etniska svenskarna. Jag menar,det blir för jävla svårt att bemöta dom när Turkiet inte kan lösa sin kurdfråga.

Svårare än så är det ju inte.

Problemet är att

Sancak Beyi Emre sa...

Feffe:

jag finns, men jag åker på semester, vill du vikariera ?

Ahömbele sa...

Länktips till dig emre:

http://www.expressen.se/kultur/1.2046158/bjalke-i-ogat

Sancak Beyi Emre sa...

Ahömble:

Jag befinner mig just nu i just det område som Okumus pratar om... Jag läser som vanligt tidningar, från många håll och träffar massa människor. Jag har inte hört något av skiten den här idioten rapporterar om ! Media, namn, språk, musik, kultur osv. Allt flödar här, undrar vilken planet den här idioten gått vilse i ....

Visserligen lyfter F16 planen ständigt, men det är inte onödan. Varför gnäller inte den här incestavkomman på att PKK kanske ska sluta göra räder mot TSK posteringar för att bidra till "freden" ?

Jag hoppas ingen tar Esrefs skitsnack på allvar. Vissa personer är mer PKK än PKK själva. Men kartlägga Esref Okumus intentioner och logik är en av vår tids stora gåtor. Den där är en verklig idiot.

Vatandan selamlarla

Emre

Anonym sa...

Så sant som det är sagt, bo... bo...u kenefte bulurmus.