torsdag 26 mars 2009

Onkel Osman är tillbaka !

Osman is BACK! De två musketörerna är återförenade, för Osman är tillbaka efter sin Turkiet resa! Vad han gjorde i Turkiet är inte helt på det klara, men innan avresan så nämnda han att han skulle propagera för AKP i Ö.Turkiet. Han har skrivit ett inlägg nu där han är bergsäker på att AKP vinner i Diyerbakir.... För mig funkar det bra, så länge man slår undan DTP som förövrigt fortfarande inte lärt sig att varken tala eller uppföra sig som människor, men jag antar att de båda funktionerna hänger ihop!

Välkommen hem Osman ! Jag ser fram emot ditt bloggande. Jag är säker på att Fredrik Malm, Gurgin, Gulan och de övriga stolpskotten svettas av nervösitet, för jag är helt säker på att han inte suttit lugn, utan samlat på sig ett arsenal som väntar på att slungas ut!

Emre

3 kommentarer:

DTP sa...

"Han har skrivit ett inlägg nu där han är bergsäker på att AKP vinner i Diyerbakir...."

Hahaha, skrattar arslet av mig!
DTP VANN OCH ETT STORT HEJDÅ TILL DIN VÄN "OSMAN!"

Anonym sa...

Hahahahahahahahahahaha, lägg ner, blogga istället om tomater och gurker istället.. hahahah VI fick svaret.

Baris kardas...

Sancak Beyi Emre sa...

DTP:
Verkar som Osmans karriär som frentisk bloggare är över. Men det stoppar inte mig ;D

Baris:
det är ju det jag gör, bloggar om tomater och gurkor. Vad kallar du DTP o PKK?