måndag 14 december 2009

Dance like a Butterfly sting like a bee, rumble young man rumble !


Gurgin är igång. Han har tagit illa vid sig. Jag vet att man inte ska gå allt för långt med människor i hans tillstånd, men han tigger verkligen om det.

På sitt senaste inlägg kallas jag för ”rubbad extremist” och mitt favorit skällsord ”folkmordsförnekare”. SNYFT!

Han försöker bortförklara sitt turk-hat och sin indirekta nazistiska filosofi. Killen, som jag egentligen tycker synd om, är en lustig filur. Han tillhör samtliga grupper med ont uppsåt emot Turkiet (arbetar sytematiskt och kordinerat med dessa) och förespråkar en kurdisk/armenisk broderskap. Gurgin som kallar mig rubbad extremist, för just extrem retorik och urval för broderskapet. Hela identiteten och kopplingen kretsar kring ett förakt mot Turkiet och turkar. Det har inte slagit honom att hans förfäder troligtvis försökte ha ihjäl varandra under den ryska invasionen mot Osmanska riket (troligen blev de dessutom värre). Också därför jag tycker synd om grabben, han har förträngt så mycket… Du allt stark Gurgin Bakircioglu ! Hans förakt har varit så tydlig att pappskallar som Nationaldemokraterna velat rekrytera honom och det säger en hel del.

Kalla mig förnekare? Vad nekar jag till? Jag erkänner inga fiktiva historier. Det är inte heller jag eller den Turkiska staten som spenderar ofantliga mängder pengar för att få ett ”erkännande”. Det är inte heller Turkiet som stänger sina arkiv för forskare. Så vad är det jag nekar till ? Är det egentligen de mina som nekar ?

Den sanna demokraten Gurgin som är anti-turk klubbens fanbärare, som belyser mänskliga rättigheter och då främst yttrandefrihet är en sann ängel ! Förutom när det kommer till att ta avstånd från terrorism som skadar turkar och Turkiet (ASALA och PKK). Yttrandefriheten gäller endast saker som stöttar han och de sinas agenda. Om någon inte håller med honom ringer han runt till Sakine co. Och ber dem blogga om hur synd det är om honom…. Alltid ska du ha rätt…. Förresten, fick du din lögnfyllda artikel publicerad på metro ?! Hörde att hela din värld rasade ihop.

Sancak Beyi Emre

5 kommentarer:

Ida sa...

haha visst jag hänvisar dem till dig! ;). Men jag tycker fortfarande att jag har rätt! :)

Sancak Beyi Emre sa...

Ida:

Självklart, men var försiktigare när du utrycker dig. Kan missuppfattas... o sen är inte det gänget kända för att vara över inteligenta..

Skicka på bara ! Krut finns så det räcker och blir över i denna turk !

Emre

Osman Feffeson sa...

Kör hårt Emre! Han tar åt sig den lilla hobbyjournalisten.

Osman Feffeson sa...

Kör hårt Ida!

Och oroa dig inte för ett skit för att PKK ska göra dig något. Dom har ALDRIG dödat EN ENDASTE TURK i Europa sedan 25 år tillbaka. Däremot har man dödat och misshandlat hur många kurder som helst- en del kritiker andra avhoppare. På 80-talet mördade PKK två avhoppare i Uppsala och Stockholm.

Men om du får fler hot ska du ringa polisen och be dom att kontakta Säpo.

Alla turkburkar som är här inne och skriver kommentarer, speciellt du Amhöbele som har många vettiga åsikter och behärskar skrivkonsten:

Gör som 15 år gamla Ida och vår egen Sancak Emre och börja blogga.

Emre har redan skakat om Gurgino.

Anonym sa...

Skulle fega kräk inom PKK ge sig på en tjej i Sverige och Ida?
Var så säker på det min vän. De kommer dessutom att gömma sig bakom sina tio tolv åriga ungar.

Ta kontakt med säkerhetspolisen SÄPO genast.